Tråkiga Torsdag


Postat av: sandra

va fina bilder =) Haha ja jag minns när vi var små och åkte slalom tillsammans med din pappa. Då hade jag svårt att hänga med i backarna för du ville alltid åka störtlopp.. haha minns det så väl! Svicch sa du i backen! :P Men det förklarar ju saken att det bara var du som tappade kontrollen ;) thihi.. saknar dig, kram

2010-03-11 @ 12:40:42
Postat av: anna e

Fått se husdrömmen av "farmor" och jag håller verkligen tummarna att det blir er. Jag säger bara vilket drömhus, allt är klart för inflyttning. Sen man bott in sig ett tag går det ju ändra färgsättningar och så OM man nu känner för det. Så Johanna(och Johan förstås) Jag håller alla mina fötter och tår att huset blir ert! Lyckat till! Bamse kramar anna e

2010-03-11 @ 19:55:12
URL: http://annasdrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback