Mammahäxa


Postat av: tanten Anna

Välkommen in i mammavärlden...

MINNS verkligen att jag ibland funderade OM jag sagt något POSITIVT till mina barn,något annat än; NEJ!, INTE!, AJABAJA! INTE RÖRA! KLÄTTRA NER!

Nätter när jag kunde väcka KURT och säga; NEJ, nu orkar jag inte längre... HUR jag flyttade runt bland sängerna för att få någon timmes sömn IFRED!



Hur man kunde gråta av lycka, när mamma kom spontant och frågade; vem av de 3 ska sova hos mig inatt?

(Hade ju 3 barn på 3 1/2år, 4.e blev en "sladdis", då var nr 3 3 1/2år) Men det var sååå skönt att ha en mindre att ta hand om nattetid. Hon kom ofta tillbaka med det barnet på morgonen, för att ha sin dag fri. Men det var för mig, verklig barnvakt.

Så jag har full förståelse. Puss på dig mammahäxa;)

2010-04-23 @ 08:42:32
URL: http://annasdrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback