Förlossningsnojja


Postat av: Bettan

Ja, jag måste säga att det låter lite läskigt då du nämner ordet "spricka" i samband med barnaföderi (finns det ordet?)

2009-02-05 @ 08:03:33
Postat av: Johanna

Helt ärligt Bettan; Ja ordet finns och de flesta förstföderskor spricker. Men lite får man väl offra ;)

2009-02-05 @ 09:53:23
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det är intressant att läsa om allt vad som händer för dig!! De går bra ska du se..

2009-02-05 @ 10:04:46
Postat av: sandra

svar: haha ja ärligt talat så vet jag inte vad polisen gjorde där, jag har då inte gjort nått olagligt på sistone thihi.. de kanske fotade älvsbyn eller så hade de bara lite att göra helt enkelt ;) och du.. jag vet att det är är rätt så normalt vid förlossningar,, men det låter endå så läskigt att SPRICKA.. brr huvva. Tanken slog mig - undrar hur mkt jag kommer spricka när de e min tur :/

2009-02-05 @ 10:30:12
URL: http://jagsandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback