Sista natten i ungdomen..


Postat av: Erika

haha ja du om tre timmar är du officiellt vuxen;)
längtar tills imorgon:D
saknar Mon..! Pratar med henne på facebook:)
kram

2008-02-01 @ 21:00:58
Postat av: Linda

ååååååh vad jag längtar efter Anton!!!!
/faster

2008-02-01 @ 22:37:17
URL: http://lindamb.blogg.se
Postat av: Monika (one and only)

jag saknar dig också erika! och johanna förstås, men det skrev jag väl? :) du är så duktig johanna, efter alla dessa år kan du fortfarande dina alviska glosor! det är alldeles riktigt att mellon är vän på sindarin. Tolkiens finaste språk, enligt mig. fast tydligen tyckte han själv bättre om quenya, som låter lite som finska (han tyckte att finska var världens vackraste språk, den token!)

jag undrar också när jag kommer tillbaka. i juni tror jag. ska till stockholm/örebro i mars, men bara över en vecka och inte längre norrut än arlanda.

hoppas ni har jätteroligt ikväll! :) :)

2008-02-02 @ 19:51:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback