Promenadjustering


Postat av: Sandra

Härlig sträcka, fast inte när det regnar ;)

2010-05-26 @ 13:49:02
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad duktig du är! Den där sträckan plus att jag vet att du går väldigt fort, nog bränner du kalorier alltid :) haha, räknar verkligen inte kalorier varje dag, nu på sista tiden har det blivit ganska slappt med det, på helgerna vill man ju äta gott ;) men det är "en livsstil och inte en bantning" så man måste som känna hur man själv vill leva. Annars är det inte så jobbigt när man väl kommit in i det, relativt lätt att räkna och det är intressant att veta vad man stoppar i sig :)

2010-05-26 @ 22:54:19
Postat av: Anonym

Hur lång tid tar det att gå den rundan? :)

2010-05-29 @ 10:32:43
Postat av: Johanna

Ca två timmar tar det från att jag lämnar ytterdörren tills jag är hemma igen, men då får man räkna bort att jag går in på förksolan en stund också.

2010-05-31 @ 12:44:28
URL: http://roosjohanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback