Jenny 31 år


Postat av: Monika

Ah vad roligt med studsmatta! Det var langesedan jag lekte pa en sadan :) Det verkar som att alla matkulturer har sin egen form av gyozas/dumplings/ravioli etc. Danil brukar gora valeniki som ar ryska degkuvert, med nagon form av kryddat potatismos inuti, som kokas typ som ravioli sa att degen smakar som pasta. Gott ar det i alla fall!

2010-07-01 @ 14:04:46
URL: http://smathsin.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej systern!!

Vad roligt att ni åt Gyoza och gillade dem :)

Jag kommer laga dem nästa gång när jag kommer till Sverige ;)

Jag läste om schampo som du började använda.

Den hade jag börjat använda i Göteborg sedan några mänader och tyker att det var jättebra!! Så jag köpte några styken och tog hem..hehe. Hoppas du gillar den också :)

Grattis till Jenny och Morfar!!

Kramar / Mari

2010-07-01 @ 16:11:39
Postat av: Sandra

Haha så Cool 74 åring han är :D Ja idag var gugge till gällivare och köpte sig en ny pärla, jag har inte sett den än men jag hoppas bara att den håller honom välbehållen :) Kram vännen

2010-07-01 @ 23:29:41
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Bettan

Var för några veckor sedan och såg kommissare Späck gud så kul den var ha ha ha! På torsdag ska jag och en kompis fara och se Eclipse...sammanlagt så har jag då varit på bio hela 6 ggr..ja jag vet, det är skamligt lite...fy på mig! Har tänkt bättra mig...

2010-07-04 @ 14:42:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback