Gräsänka


Postat av: Svärmor

När Johan var liten och jag och Leif åkte bort var Johan den som tog på sej ansvaret för sina småsyskon utan att någon påtalat det och tröstat när dom gråtit mm. När Leif varit borta så är det Johan som tagit ansvar för Leifs "sysslor" typ eldning, tekniska problem , matlagning i viss mån mm. Kan det vara ärftligt tro? Kram

2009-11-27 @ 23:18:35
Postat av: sandra

haha ok då behöver jag inte se idol mer ;) Men faktiskt så är det 1:an och 2:an jag också tror på.. Men calle trodde jag skulle komma efter mariette :( och en sak till... shit vad ni kan gapa stort!!! blir nästan rädd :-P

2009-11-28 @ 09:40:20
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej på dig Johanna!

Kommer du i håg mig..? Marika på Smulan..?

Hamnade på din blogg helt plötsligt, världen är bra liten. Ha en fortsatt skön helg!

/ Marika.

2009-11-28 @ 21:57:45
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ha ha! PÅ bild nr 1 där STORA A mata lilla a såg jag en ganska rolig grej...om du tittar på STORA A's ansikte...ser du vem han är lik Roos?? Mr Bean!

2009-11-30 @ 10:07:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback