Johan 23 år!


Postat av: Susanne

Grattis till födelsedagsbarnet :)



Du ska vara glad som får blommorna att leva....för mina, dom dör då bara, undra varför :P Iof har inte jag sånna där blommor....är dom tåliga? :P

2009-02-11 @ 19:25:16
URL: http://susannemollwing.blogg.se/
Postat av: Bettan

Dasstidningen funkar skitbra! Har själv några nummer som hänger på en krok alldeles bredvid toan...man vet ju alldrig hur länge man kommer att spendera sitt nästa besök där...

2009-02-12 @ 08:02:30
Postat av: Susanne

Då måste jag köpa sånna :D

Jag skyller på att vår lägenhet är så varm och har torr luft. :P

Fast det är också sant...

2009-02-12 @ 09:38:58
URL: http://susannemollwing.blogg.se/
Postat av: emma

Nu är ju till och med bebisen i borta i våran johannasbaby på babystrology!!! och fortfarande är det kvar 22w och 1 d......;/ måste försöka åtgärda detta! Har även hittat en blå låda i plast fylld med babyböcker och dylikt som vi fick låna av er för lääänge sen, ska försöka öva på det där med att lämna igen grejor man lånar;)

2009-02-12 @ 22:28:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback