Ny familjemedlem


Postat av: Erika

HAHA! en undulat??! inget du kunde ha sagt skulle chocka mig mer;P vad roligt:D måste få träffa den lilla fjäderbollen:)

oj vad han lär sig ord!:D vänta bara tills efter nästa fredag, då kommer han ha lärt sig massor av ord;P Ida och Malin ville då träffa Anton:) Och se till så att inte jag springer omkring som en yr höna:P

Syns imorgon!:D

2007-10-18 @ 16:16:35
Postat av: Berit

ÅÅ... vad jag längtar efter Anton. Det blir nog en resa till stan nästa vecka.
Kramar Berit

2007-10-19 @ 09:47:29
Postat av: Monkan

wohoo, åtta tänder och sju uttryck! shit. snart börjar han väl hålla förstamajtal ;) Kramar!

2007-10-19 @ 23:45:03
Postat av: Linda

När får vi se bilder på den lilla dunbollen då?? Jag har förresten en bok som är JÄTTEbra att läsa..
där står det hur du gör för att få den tam och en massa annat bra.


Faster hälsar till Anton!!

2007-10-29 @ 18:29:09
URL: http://lindamb.blogg.se
Postat av: Linda

och sen har jag ju dessutom en jättefin bur, som är rätt stor du kan låna också om du skulle vilja..
snygg är den också =) Finns i bagarstugan, ta en titt. Kram

2007-10-29 @ 20:42:42
URL: http://lindamb.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback