Ultraspeed


Postat av: anna e

Tyda drömmar en av mina specialitetet...

En snabb tolkning

fiskar=visdom. Hoppar ur akvariet= ditt högre jag vill släppa ut visdomen. Brudklänning= En ny start med starka band. Mattrasor= starka tillsammans i livets matta. Hus= alltid sitt eget inre hus. Rum som inte visste fanns= rum inom dig som du inte visste fanns.

Ang. spöken... så är det nog också mitt område, även om jag sagt upp det jobbet, blev för många som ringde... Men jag kan säga så här; JA det finns EN extragäst i huset, MEN hon är från andra sidan, inte jordbunden, mer som en mysig "mormor", en hjälp! Du och Johan kommer nog inte känna av henne så mycket, men förmodligen barnen... Viktiga är att inte skämma dem utan vara naturlig när de börjar prata om det!

För det är jag ganska säker på att de gör.

...inte för att jag vet om du känner dig lugnare av det, men jag har många böcker i ämnet om du behöver läsa om det. Lycka till. Tror ni får många lyckliga år i huset...Kram

2010-11-04 @ 10:08:29
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Johanna såg bilderna på ert hus va fint nu fick jag äntligen se vars i ersmark det är. Jag ser det från mitt sovrums fönster huse,t så snart är ni ersmarkabor ni också. Vällkommen till klubben :P

2010-11-05 @ 07:05:31
Postat av: Camilla

åh skönt med jobbet =D det är så himla jobbigt att vara springvikarie.. vart av alla ställen har du lyckats få detta på då?=D

2010-11-05 @ 20:50:26
URL: http://vartlillamirakel.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback