Helt såld


Postat av: Erika

Aww, men det finns säkert många fler gamla hus som har själar :)



Jo, jag tror att tredje filmen börjar gå snart ^^

2009-11-14 @ 10:10:16
Postat av: agnes

Å, det låter som mig när jag också blir kär i nåt och sen komemr david och förstör genom att vara den kloka! Killar asså! Jag hade nog också försökt mig på sånna där knep.. Ja, men det verkar ju som att dom är rätt lika ändå ! =)

2009-11-14 @ 11:10:38
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rummet var oisolerat

2009-11-14 @ 13:10:33
Postat av: anna e

Jag förstår dig Johanna! det är lätt att bli förälskad och förblindad när man ser möjligheterna och inte det faktiska arbetet innan man är där.

Även om vi bor i ett "nytt hus" så är det mycket arbete och Kurt som arbetar med att renovera hela dagarna vill inte göra någonting, JUST för att han VET hur mycket tid och arbete det är.

Så mitt råd är; köp ett hus som inte kräver mer än nya tapeter och färg; just nu! För att få ihop småbarn med renovering är övermäktigt och sliter oerhört på familjelivet. Njut istället över barnen och varandra istället för att suckta efter "det perfekta huset" Lycka till med husköpet!

Ps. Det finns ett riktigt fint hus till salu i Glommers som inte kräver allt för mycket. Dessutom väldigt barnvänligt till!

http://www.annonsxet.se/uppdatera/tidning_flash/index.html

... Se sidan 9 DS: (STOR SMAJLIS";)

Ps.2 Vi vill ju ha er närmare... Ds.

2009-11-14 @ 18:22:37
URL: http://annadrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback