Reda boet


Postat av: Bettan

Mm, ja de kakorna såg ju inte dåliga ut...ska kanske testa mig på att göra dom nån gång...ha ha, ja jag håller tummarna för att din morsa är ledig i morgon ha ha...jag tänkte passa på att skicka med ett boktips också: Rivet Skinn av Niclas Jansson. Detta är en självbiografi där författaren berättar om sitt krimminella förflutna...den är så himla bra! Läs den om du får möjlighet! Författaren har varit på många skolor och föreläst han var i Byske och föreläste då jag gick där..

2009-03-26 @ 08:14:34
Postat av: Anonym

Vi brukar kalla dom där kakorna för Snickers. :) Jättegoda är dom!



Läste kommentaren här ovanför, Rivet Skinn av Niclas Jansson. Han var väl på Balder och föreläste för oss också? Bortsprängd hand eller vad det nu var..

2009-03-26 @ 10:37:20
Postat av: Erika

Oj så goda de där kakorna såg ut. Det är nästan så att jag kommer springa ned på snabbköpet, införskaffa ingredienser och sedan blir det bakning^^

2009-03-26 @ 15:04:42
URL: http://bloggareibrighton.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hittar inte inlägget om din micro...du måste ha uppgett fel inlägg...eller så behöver jag en kurs i sökning och nya brillor???

2009-03-27 @ 08:27:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback