Tio över elva!!


Postat av: Erika

det blir jättekul att träffa Anton, självklart :D Ja det blir super :) Klippning till ca. 12.15 sen är jag ledig :)

2009-01-20 @ 20:52:50
URL: http://erenius.blogg.se/
Postat av: Erika

Great, mate :D

2009-01-20 @ 22:14:21
URL: http://erenius.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag tycker också att det nästan är lite illegalt att sova så länge men ibland är det okej...appropå väckning via telefon så har jag också det fenomenet med min far, i söndags ringde det typ tjugo över åtta på morgonen och jag sov! Jag hoppade upp ur sängen och rusade till telefonen, såg att det stod "Farsan" på displayen harklade mig och svarade (spelade pigg) då han frågade om jag låg och sov sa jag att det gjorde jag inte...BIG LIE!!!!

2009-01-21 @ 08:12:50
Postat av: Karin

Hej Bruden!:D

Tävla på min blogg om tre stycken pump n´ plump lipgloss! Tävlingen avslutas efter 100 deltagare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback