Lördagsmorgon


Postat av: Erika

Tack.. och tack ;) Även om jag blir kvar längre i England ska jag försöka komma hem så fort som möjligt då lillen (eller lillan) kommer :) Ska försöka spara pengar, sen är det ju verkligen inte säkert att jag får jobb där, kan inte se mig själv jobba på ett café/restaurang, som är det mest aktuella jobbet :/ Kommer sakna er så mycket därborta! Det är det enda som känns jobbigt med att fara, de man kommer sakna. Att inte kunna ringa och berätta saker, eller bara för att prata. Har lovat päronen att skaffa skype, så jag lär sitta på en pub och prata med de som också har det hint hint Tänk så mycket Anton kommer lära sig medan jag är borta. Oj oj, han lär väl vara den yngsta någonsin intagen på Oxford innan maj ;)

2009-01-24 @ 23:15:58
URL: http://erenius.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ja, semlor är väl ganska okej, bara det inte vore för den där äckliga mandelmassan...BLÄ!!!

2009-01-26 @ 08:31:53
Postat av: Bettan

Nä fy!! Så huskig människa om man nu kan kalla honom för det...det finns ju en kvinna som har opererat sig så att hon ska se ut som en katt...vad är det för sjuk värld vi lever i??

2009-01-28 @ 08:31:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback