Helt slut!


Postat av: Inger

Vi kommer gärna och är barnvakter.Vi får passa på och göra andra ärenden samtidigt

2009-04-06 @ 22:29:50
Postat av: Bettan

Nä, det är ingen hit att gå din och jag som bara hade en sak att fråga dom fick sitta drygt en halvtimme då svaret på frågan bara tog kanske en sisådär 5 min...fnys,men men...hoppas att du får jobb snart så att du slipper dom där --------!!!

2009-04-07 @ 08:13:39
Postat av: Agnes

Du jag kan lova att om jag var du hade jag varit helt död efter det där mötet. Fattar inte hur du orkar med så mycket.

Förresten den där mössan vart har du köpt den? =)

2009-04-07 @ 10:00:08
URL: http://agnesrodin.blogg.se/
Postat av: Erika

oj vilken dag du haft.

jag hoppas på att spindeln försvunnit ned för att hälsa på grannarna istället :P

kommer hem den 28 april :D



bilder på den nyklippta pälsen tack!

kram

2009-04-07 @ 14:35:27
URL: http://bloggareibrighton.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback