Äkta Kärlek


Postat av: Anonym

visst älskar jag barn, har tänkt skaffa men inte ännu, och jag VET vad äkta kärlek är. intressant läsande i övrigt

2008-07-15 @ 11:11:10
Postat av: Johanna Roos

synd att du glömde skriva ditt namn...

2008-07-15 @ 14:31:33
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Barn är underbara. Och till dem har man en speciell kärlek. Men enligt min åsikt är den "äkta kärleken" den man väljer att skaffa barn och bilda familj med. Så jag vet, precis som föregående kommenterare, vad äkta kärlek är. Oavsett vad ditt citat säger om oss som inte har barn. Men tro mig. jag vet ;)

2008-07-16 @ 00:15:02
Postat av: Johanna

Äkta kärlek för mig är när man vet att Kärleken alltid kommer att finnas för den personen, vad som än händer och jag vet att det är likadant med ens egna barn, Kärleken kommer aldrig att upphöra oavsett vilka idiotiska dumheter Anton än gör. Den äkta Kärleken till ens exempelvis sambo har man ju faktiskt ingen aning om hur länge den kommer att stanna även om man som både i mitt och ditt fall hoppas för livet att den varar för evigt, men i slutändan är det ju endast tiden som avgör och man måste ju leva livet ända till slutet för att få svaret. Därför så håller jag med det Italienska ordspråket, men det är ju ingen som säger att det är varken jag eller du som tolkat citatet rätt men jag hoppas att du förstod hur jag tolkade det.

2008-07-16 @ 19:43:22
URL: http://roosjohanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback